Jak firmy pożyczkowe dbają o swój wizerunek?

Wizerunek firmy pozabankowej

Kobieta z słuchawką call centerWizerunek to coś, na co w dzisiejszych czasach zwraca się naprawdę bardzo dużą uwagę. Jak o swój wizerunek dbają firmy pożyczkowe? Trzeba przyznać, że naprawdę bardzo różnie. Są firmy, głównie niewielkie, jednoosobowe działalności w niewielkich miasteczkach, których wizerunek wręcz śmieszy (spoty na youtube, które spokojnie mogłyby znaleźć się w topach stron ze śmiesznymi filmikami, czy strony internetowe, które wyglądają tak, jakbyśmy się cofnęli do roku 2000), są i takie, które poprzez szeroko prowadzone kampanie, zarówno w sieci internetowej jak i w telewizji, sprawiają wrażenie firm rzetelnych i wzbudzających zaufanie.
Dobrym przykładem właściwie prowadzonego marketingu jest SKOK Stefczyka. Firma uderza do różnych grup odbiorców, poprzez różne kanały. Parę miesięcy temu oglądaliśmy Artura Żmijewskiego, który to zachwalał produkty Kas, ostatnio zaś w sieci znaleźć można było różne wersje piosenkę, między innymi w wersji disco- polo czy reggae. SKOK chce być uniwersalny, dla starszych ludzi pokazuje się jako firma sprawdzona, bezpieczna i godna zaufania, dla młodszych zaś jako otwarta i nie dająca się zaszufladkować. To naprawdę bardzo ciekawe połączenie.

Dlaczego to takie ważne?

Pozostaje pytanie, po co tyle starań? Po co te wszystkie reklamy, kampanie i budowanie wizerunku. Odpowiedź jest jednak bardzo prosta. Powoduje to szalenie duża konkurencja, jaką w obecnych czasach możemy zaobserwować. Firm jest tyle, że trzeba by nie wiem jak dużo czasu, żeby je wszystkie (tylko) wymienić. Dlatego też pożyczkodawcy pracują nad jak najlepszym odbiorem przez potencjalnych klientów, i dlatego też mniejszą uwagę do tego przykładają niewielkie firmy z małych miejscowości, gdzie konkurencja jest niemal żadna. Oby tylko firmy nie zapominały, że ich podstawowym zadaniem jest dostarczenie dobrych produktów finansowych jak pożyczki czy lokaty, a nie tylko „ładny wygląd”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *